2014. október 23., csütörtök

Prečo som sa stala členom DXN ?




Prečo som sa stala členom DXN ?

Vítám Vás!
Som Gabriela Jambrichová.
Priznám sa úpimne stále nemôžem uverit,že som tu a mám takú profesiálnú webovú stránku. A to najmä preto , že som sa pripojila mlm spoločnosti.
V mojom živote nestálo tak daleko od o mna nič ako toto. Mlm pre mňa znamenalo podvod, patrilo do kategorie vykorisťovanie a bola som velmi skepticka v tejto forme marketingu. Ja tak citim, že som mila kamarátská v očiach mojich priateľov a nechcela by som aby sa sklamaly vo mne , že tlačim pre nich niečo čo by nechceli robiť.

Rozhodne by som chcela zmeniť svoj život aj v osobnom aj v pracovnom.Otec tiež podnikal tak že som nabrala nejaké skúsenosti aj ja.Mam nejaký nadhlad na obchodovanie a marketing ale MLM - marketing bolo pre mňa vzialené , nechcela som to ! Ale potom v šetkom  sa stalo niečo a ja  to neviem nazvať inak ako zázrak.
Pred rokmi som važne ochorela a po dlhom hladaní na internete objednala som si online ganodermu kapsule. Teraz som si to uvedomila , že čo to pre mňa v tedy znamenalo.
Stará mama zomrela po važnej ťažkej chorobe , brata som stratila mal nehodu a vtedy preto som sa rozhodla ,že urobým v šetko pre svoje zdravie. Tak že roky som si to neuvedomila, že na tej stránke čo som si objednala za maloobchodnú cenu , že to je vskutočnosti sieť s potrebyťeľov a podnikaťeľov a objednala som si od jedneho znich.

Ani teraz by sa to  nestalo inak, ak by som omylom nestlačila registráciu. ked som to zbadala tak som ím napísala aby to zrušily aby mi posielaly len produkt.
Medzi tým prišiel list pre mňa ktorý vsetko zmenilo. Vlastník webovej stránky mi písal, či by sme nevedely spolupracovat, lebo on vlastní medzinárodnu firmu ale na slovensku  ešte nemá nikoho s kým by spolupracoval a pomáhal z informáciou , registráciou uchádzačov a sponzorov. Poslal mi filmy, prezentácie a hovoril somnou o detailoch. A nejako sa to otočilo všetko vo mne.

Dávno som nepočula toľko pozbudujúce slová a nakonic ponuku som priala.
Preto že som verila že je to dobré, že to aj ja dokážem urobyť. Verím v seba v spoločnosti produkte a ked sa pripojíš aj ty ku mne aj v tebe vudem veriť , že aj ty si to schopný spraviť. Spoločne môžeme byť súčasťou tejto veľkej obchodnej príležitosti.
Ked sa chces aj ty pripojiť môžes tu urobyť :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése